Design Tasks

Nevertheless, it first requires a strategy, boundaries and decisions within which designers, internal as well as external, can realize – this is strategic design management.

Our model provides a framework of design objectives that facilitates the formulation of an appropriate design strategywith two key dimensions ‘managing complexity‘ and ‘utilizing new opportunities‘. Each quadrant has a particular focus, but overlaps and connections are possible, reflecting the complexities and interactions in a product assortment.

Projects

Hier folgt ein ausgiebiger text. Hier folgt ein ausgiebiger text. Hier folgt ein ausgiebiger text. Hier folgt ein ausgiebiger text. Hier folgt ein ausgiebiger text. Hier folgt ein ausgiebiger text

Projects

Hier folgt ein ausgiebiger text. Hier folgt ein ausgiebiger text. Hier folgt ein ausgiebiger text. Hier folgt ein ausgiebiger text. Hier folgt ein ausgiebiger text. Hier folgt ein ausgiebiger text

Projects

Hier folgt ein ausgiebiger text. Hier folgt ein ausgiebiger text. Hier folgt ein ausgiebiger text. Hier folgt ein ausgiebiger text. Hier folgt ein ausgiebiger text. Hier folgt ein ausgiebiger text